Stoisko SAUDIA zwyciężyło w konkurencjach Best Stand Design i People’s Choice Award w popularnym konkursie Best Stand podczas Arabian Travel Market (ATM) 2022 w Dubaju.

W kategorii Best Stand Design jury, w tym Matt Gibson, CEO UpThink; Andrew Wingrove, dyrektor grupy Motivate Media Group; Joe Mortimer, redaktor naczelny Destinations of the World News; Philip Wooller, dyrektor regionalny ds. Bliskiego Wschodu i Afryki – STR i Paul Johnson, redaktor A Luxury Travel Blog skupili się na identyfikacji stoiska z kreatywnym projektem, który najlepiej wykorzystuje dostępną przestrzeń i wydaje się zachęcające z perspektywy odwiedzającego.

„Arabian Travel Market po raz kolejny docenia najlepiej zaprojektowane stoiska wystawiennicze, dzięki powrotowi nagród Best Stand Awards. Wspólnym tematem podkreślanym w halach wystawienniczych w tym roku była możliwość stworzenia wciągającego doświadczenia, które oferuje pomysłowe spojrzenie na produkty i usługi firmy.” – powiedziała Danielle Curtis, dyrektor ds. Wystaw ME, Arabian Travel Market

ATM 2022 Stand Award Zwycięzcy:

  • Nagroda People’s Choice – SAUDIA
  • Najlepszy projekt stoiska – SAUDIA
  • Best Stand Feature – Departament Kultury i Turystyki – Abu Zabi
  • Najlepsze stoisko do prowadzenia działalności gospodarczej – Jumeirah International
  • Najlepsze nowe stoisko – Ishraq Hospitality
  • Najlepsze stoisko na Travel Tech Show – TBS/Vbooking