Really Really Cool

Tajlandzka firma turystyczna Really Really Cool (RRC) uruchamia nową, globalną aplikację, która ma pomóc firmom turystycznym w ponad 150 krajach w odbiciu się z recesji po ustąpieniu pandemii Covid-19.

Treść aplikacji RRC, która jest bezpłatna dla wszystkich firm związanych z sektorem turystyki, obejmuje obecnie ponad 500 000 produktów i usług małych i średnich przedsiębiorstw oraz lokalnych firm. Aplikacja pomaga osobom szukającym „naprawdę fajnych wrażeń” czy to w kraju, czy za granicą. Użytkownicy mogą przeglądać najlepsze oferty RRC, aby znaleźć ciekawe treści, oceniać oferty lub uzyskać dostęp do innych zasobów.

Aplikacja udostępnia spersonalizowane oferty podróżnym. Następnie wykorzystuje dane takie jak geolokalizacja, czas, pogoda i informacje o locie i stosuje algorytmy, aby połączyć je z innymi informacjami, w tym z poprzednimi zakupami i ocenami. Jednocześnie analizuje je z innymi podobnymi użytkownikami, aby polecić najlepsze produkty i doświadczenia.

MMP
foto: Really Really Cool