W badaniu przeprowadzonym przez Yonder na zlecenie Inmarsat przebadano 2,5 tys. pasażerów z regionu Azji i Pacyfiku. Badanie wykazało, że dziewięciu na dziesięciu podróżnych zmieni swoje nawyki podróżnicze.
93 procent z nich nie spodziewa się powrotu do swoich poprzednich schematów podróżowania po zakończeniu pandemii. Jednak zdecydowana większość ankietowanych z regionu Azji i Pacyfiku (65%) czuje się usatysfakcjonowana odpowiedzią branży lotniczej na wyzwania stawiane przez Covid-19.
Prawie połowa (48%) respondentów uważa, że reputacja jest dziś ważniejszym czynnikiem przy wyborze linii lotniczej niż przed pandemią. Dlatego też nigdy wcześniej nie było bardziej istotne, aby linie lotnicze wyróżniały się i zdobywały przewagę konkurencyjną.
„Obecnie bezpieczeństwo i reputacja stają się jeszcze ważniejsze dla dzisiejszych podróżnych. Pojawia się zatem wyraźna potrzeba, by linie lotnicze wyróżniały się aby zachęcić pasażerów do powrotu na pokład”– informuje Philip Balaam, prezes Inmarsat Aviation.
źródło: ttgasia
foto: unsplash